Vanaf het eerste uur is de aannemer een belangrijke klant. Hierbij ligt immer het streven naar een langdurige samenwerking, een partnerschap. Het is altijd makkelijk scoren om op prijs een klus binnen te halen, maar Rien Weijers Dakwerken wil top-of-mind zijn bij haar klanten vanwege haar meerwaarde. Deze meerwaarde vertaalt zich op verschillende manieren:
Aannemers
Trotse partner van de aannemer!
1. Onderaannemer is verlengstuk van de aannemer:
De methode van werken in de verschillende lagen van de organisaties moet aansluiten om optimaal rendement te halen op de bouwplaats. Rien Weijers Dakwerken stemt derhalve haar processen af met haar klanten.
2. Compleetheid:
Een aannemer krijgt diverse vraagstukken met een hoge mate van diversiteit voorgeschoteld. Dit zou kunnen leiden tot aangaan van overeenkomsten met talloze partijen. Rien Weijers Dakwerken heeft alle disciplines voor hellende en platte daken in eigen huis, dus is partner voor vrijwel alle vraagstukken op dakgebied (timmewerk, pannenwerk, zinkwerk, platte daken, zonnepanelen, etc).
3. Landelijke dekking:
Klanten bevinden zich door heel het land en de specialisten zijn gewend om afstanden af te leggen tot aan de bouwplaats.
4. Capaciteit:
Beschikbaarheid van handjes is een belangrijke meerwaarde. Kunnen schakelen als de markt en de klant er om vraagt. Met een grote vaste en flexibele schil van specialisten is dit gewaarborgd. Pieken en dalen in planningen kunnen hierdoor getackeld worden.
5. Kennis:
Dit kan zich niet beperken tot de pannenlegger of timmerman op de werkvloer. Al vanaf het eerste contact moet een doordacht pad gekozen worden om tot een zo goed mogelijk eindresultaat te komen. De interne organisatie is hier volledig op ingesteld.
6. De mens:
Uiteindelijk zijn het de mensen die voor het succes moeten zorgen. Deze mens staat dan ook centraal waarbij de bedrijfscultuur met haar normen en waarden niet uit het oog verloren wordt. Onderlinge juiste en volledige communicatie en het elkaar aanspreken op taken en verantwoordelijkheden zit ingebakken in de bedrijfscultuur.